[Linux-programlama] Özgür Veritabanları ile Data Mining (veri madenciliği) ?

From: Okan Çetin (okancetin@gmail.com)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 09:42:40 EEST

Selamlar;
PostgreSQL de MySQL de, ... veri madenciliği (data mining) konusuyla
ilgilenen oldu mu daha önce? MySQL de DAT-A diye bir şey varmış.
PostgreSQL için de kendi sitesinde PL/R ye bakılması önerilmiş bu iş
için. Yalnız bunları kullanarak nasıl yapılabilceğini pek
kestiremedim. Data mining konusunu microsoft un kaynaklarından okudum,
kullanma işini özgür yazılımlar üzerinden yapmak istiyorum. Bu konu
hakkında yol göstereblirseniz sevinirim.
( Acaba, data mining i microsoft un sitesinden okuduğum için mi bu
DAT-A yı anlamadım :P )

Herkese kolaylıklar.