RE: [Linux-programlama] MySQL Alan adı hatası

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 12:20:21 EEST

Selamlar..

Hayır arkadasim alan degil value ordaki 1 .. values den once eger table inin
structure ini ezbere biliyorsan hangi alana ne gelecek bunu belirtmene gerek
yok..Ama tabiki ben tavsiye etmem orasi ayri..

Saygilar..

Eralp

insert into tablo(alan1,alan2) values(deger1,deger2)
veya
insert into tablo values (deger1,deger2)

ps. sadece 2 alan oldugunu ongoruyoruz.

  _____