[Linux-programlama] basename() sorunu

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Fri 22 Jul 2005 - 16:53:55 EEST

Merhaba,

Garip bir sorun yaşıyorum. PHP ile dosya upload scripti yazdım. Script sitenin ana dizininde doğru çalışıyor ama ana dizin altındaki bir dizinde çalıştırdığımda basename() işlem yapmıyor. Yani $file = basename($filename); ile $file a formdan dönen $filename değişkeninin ,ki bunun tipi file dır, içinde bulunan dosya ismini aldırmasını sağlıyorum. Doğru çalıştığı yerde ayırabiliyor ama sorunlu dizinde ayıramıyor olduğu gibi $file aktarıyor değerini. Sizce sorun nedir ?

Saygılarımla,

Ahmet DURUÖZ