[Linux-programlama] RS232 Yardım

From: Mehmet Karaca (karacamehmet@gmail.com)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 16:27:43 EEST

Herkese Merhaba,

Seri port veri aktarımı ile ilgili bana bir konuda yardımcı olursanız
çok sevinirim.

Data iletişimini byte lar halinde yapmaktayım.

cihazlar arasındaki kablo bağlantısında sadece Tx , Rx , GND , VCC var.

Bir byte bilgisi aşağıda

Toplam 10 bitten oluşmakta

Başta her zaman 0 olan bir start bit
Bit 0
Bit 1
Bit 2
Bit 3
Bit 4
Bit 5
Bit 6
Bit 7
Sonda her zaman 1 olan bir stop bit

bu ayarları sandığımca termios struct ından yapıcam. Ama nasıl
yapacağım konusunda bana yardım edebilirmisiniz? Yada bu konuda bir
link yollarmısınız.

Saygılarımla,
Kolay Gelsin

--