Re: [Linux-programlama] $PHP_AUTH_USER ve $PHP_AUTH_PW unset

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 08:23:59 EEST

> Selam Ahmet,

Selam,

> Session kullanıyorsan sadece globalleri unset etmen yetmeyebilir,
> session'u da destroy etmen lazım.

Session kullanıyorum. Üstelik destroy da ediyorum. PHP tarafında hiç bir
sorunum yok sorun neden benim unset ettiğim $PHP_AUTH_USER ve $PHP_AUTH_PW
globallerini , browser iptal etmiyor? Aşağıdaki linkte php tarafında bir
sorun olmadığını da yazıyor zaten.
http://bugs.php.net/bug.php?id=8220&edit=1 Sorun browser da. Yeni bir
browser yazmaya zamanım olmadığından ve WWW-Authenticate sayfasını da
kullanmak istediğimden farklı bir çözüm önerileri istiyorum. Yardımcı
olursanız sevinirim.

Teşekkürler,

Ahmet DURUÖZ