[Linux-programlama] programlamaya giriş

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 03:08:25 EEST

Merhaba
3 4 gün önce programlama dili öğrenmeye karar verdim ama bir türlü hangi
dili öğreneceğimi karar veremedim. Çok az visual basic bildiğim için
gambas'a merak sarmıştım ama gördüğüm kadarıyla yeni bir dil olduğu için
dökümantasyonu çok kısıtlı. Acaba siz hangi programlama dilini önerirsiniz,
başlangıç olarak? En son pythonda karar kıldım ama...
Okulda C dersi almıştım ama onun da çoğunu unuttum. Bildiğim tek şey for ile
while döngüleri. Dosya işlemleri olsun, pointerlar olsun onlardan hiç
anlamıyorum.
Şimdi bana bir programlama dili tavsiye ederseniz ve bir de döküman
gösterirseniz sevinirim. Kitap almayı da düşünmüyorum, çünkü boşa
gideceğinden korkuyorum. Daha önce visual basic kitabı almıştım şimdi
yatıyor.

Beni ikna edin :))

--
Mehmet Recep Türkoğlu