[Linux-programlama] Sunucu problemi2

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Mon 18 Jul 2005 - 11:28:47 EEST

Arkadaslar php ile yasadigim performans probleminden sonra geldigim nokta su
http://72.36.192.174/index_bos2.php (en alta bakarsaniz gorursunuz ki exec
time 1sn civari) (A)
http://www.gozlemkitap.com/index_bos2.php (burda ise coook kucuk bir rakam)
(B)

Simdi, index_bos2.php dosyasi sadece exec time hesaplayan bos bir php
dosyasi(statik html) kesinlikle baska php kodu yok.
Ama 2 sunucuda (her ikisi de dedicated pc) cok farklı exec time lar veriyor.

Ayrıca A ile isaret ettigim linkteki ile aynı sonucları tam 4 sunucuda
aldım. Yani 4 sunucuda da (kimisi shared hosting, kimisi vps kimisi omnis
sunucus vs) exec time yavas. Ama altakinde olmasi gerektigi gibi

Bu bana linux sistemlerde bi konfig hatasi aklima getirdi ama ne?

Her turlu oneriye acıgım

OKAN