Re: [Linux-programlama] çalışma anında field eklemek nasıl ?

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Sat 16 Jul 2005 - 15:41:21 EEST

Bir de soyle dusunsek;

Eger satirda tutarsaniz, saniyorum (olasi) butun tahlil cesitlerini
secilsin-secilmesin o satirda tutacaksiniz. Bence cok daha fazladir, ama
diyelim ki 500 cesit tahlil olsa, bir satir en kisa 500 uzunlugunda olur.
Yalnizca "check" (var/yok) olarak tutacaginizi belirtmistiniz. O yuzden.

Bunlari satir olarak tutarsaniz, satir adedi cogalir, ama satir boylari
cok kisa olur (= hasta kodu + tahlil kodu + var/yok bilgisi) , ayrica
soruyu sormaniza neden olan problem de asilmis olur. Sizin kaba hesabiniza
gore gunde 100x5=500 satirlik bir hareket bence cok yogun bir islem sayilmaz.
Hasta kodu ve tahlil kodu anahtar (indeks) olursa erisim sorunu da yasanmaz.

Yine de bir seyleri gozden kaciriyor olabilirim.

iyi calismalar...