Re: [Linux-programlama] PHP performansı soru ve sorunu

From: liste@ari-tech.com
Date: Fri 15 Jul 2005 - 17:50:22 EEST

PHP kodumu test ediyordum. Basa ve sona konan execution time olcum
kodlarini en bastan ilk 10 satirdan baslayarak asagi dogru kontrol ettim.
Ilk 50 satirda sunucunun performansi 5 kat daha iyi benim lokal makinadan.

Ama 52. satırda birden performansı dusuyor, +1sn ekleniyor. O
satır baktım, basit bir include file. Bu include file'in icerigi
ise statik HTML!

Bakiniz, nasil olurde statik html bir include file performansi birden
dusurur?

Neyse, sonra bu include'u kaldirdir performasn yine sunucu tarafinda 5 kay
iti oldu. Asagi dogru indim, sorun yok. bi 20-30 satir sonra +2sn ekleyen
bi include file buldum. O da statik html(ve cok basit bir sql sorgusu) o
include'udu da kaldirinca yine sunucu 5 kat performansli oldu.

Asagi dogru inersen oyle bir yere geldim ki hic bisey yok ama bir satir
ustte sunucu 5 kat performansli iken bir satir altta tam tersi olusuyor.

zamanlara bakarsak o bir satir ile
0.04sn olan exec time
2.1-2.5sn lere firliyor.

Arada hic bir satir yok bos satir!

Lutfen biri yardimci olsun bir fikir versin nedr bu sacmalik?
Tesekkurler