[Linux-programlama] PHP performansı soru ve sorunu

From: liste@ari-tech.com
Date: Fri 15 Jul 2005 - 15:45:25 EEST

Localde çalışan bir sitem var 30MB DB 'si var. Bu site lokalde çalışırken
ana sayfası 0.15sn'de oluşturuluyor.

Aynı siteyi aynı db ile yeni dedicated sunucuma yukluyorum(sunucu su an
kullanılmıyor tek site ve tek user var(ben))
Ve bu sefer 1,5-2,5sn arası degisen zamanlar alıyorum.

Local makina WinXP ile bir Centrino laptop
Sunucu AMD Sempron 2800+ SCSI diskli Linux sistem

Ben cok daha iyi degerler beklerken boyle bir deger vermesi cok sasırtıcı
nedenini nasıl bulurum?

OKAN