[Linux-programlama] Cherokee Web Server

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 16:50:53 EEST

Merhaba,

Embedded bir cihaz üzerinde web sunucuya ihtiyacım var ve alternatifleri
değerlendiriyordum. İnternette ufak bir arama sonucu Cherokee'ye [1]
rastladım. Başarım karşılaştırmaları oldukça etkileyici - gerçi benim
için daha çok hafif olması önemli. Daha önceden kullanmış olanımız var
mı? Ya da embedded cihazlarda web sunucusu hakkında fikir beyanından
bulunabilecek birileri?

[1] http://www.0x50.org/

Açıkcası kullanacağım web sunucusunun PHP desteği de olması lazım.
(Kırpılmış bir PHP kullanacağım.) Oturup uygun Python modüllerini
kullanarak basit bir HTTP Server yazsam mı diye düşündüm, fakat
üşeniyorum sanırım.

İyi çalışmalar.

--
"We are the middle children of history, raised by television to believe
that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but