Re: [Linux-programlama] com port coklayici + programlama

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 15:39:33 EEST

Merhaba,

Programalama icin degil ama, HylaFAX sunucusundaki seri port sayisini
artirmak icin Ankara Bimel' den aldigim PCI port coklayicisini uzunca
bir süredir kullaniyorum. Beraberinde adresleme icin her türlü bilgi ile
birlikte Linux sürücüleri (2.4 cekirdek icin) de geliyor. Umarim isinize
yarar.

Sevgiler,

Baris Ozyurt