[Linux-programlama] com port coklayici + programlama

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 15:35:38 EEST

merhaba;

linux bir makinede seri portu coklayan bir donanim
kullanip (5 adet seri porta cikarmak) herbir yeni
porta bir aygit takip, bu aygitlarla seri normal seri
port ile konusur gibi konusmak istiyorum.

basit bir coklayici dusununce hemen aklima adresleme
problemi geliyor.

piyasada bir kac coklayici gordum (google). pci
yuvasina yerlestirilecek sekilde. yaninda driverlarini
da sunuyorlar. bilmiyorum boyle birseyler kullananiniz
oldu mu? programlama yapaniniz oldu mu? boyle pci'ya
yerlesen bir coklayici mi kullanmaliyim, yoksa daha
basit bir port coklayici bulunabilir mi?

tesekkurler...