Re: [Linux-programlama] MYSQL 4.1.10 da bug mıvardır

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 00:25:10 EEST

Selam,

Sistemde yerel ayarı tr_TR.UTF-8 ise böyle bir sorun ortaya çıkabilir.
Yerel ayarınızı "tr_TR" yaptıktan sonra tekrar deneyin derim.
Sorun, mysql ile değil, PHP ile ilgiliymiş gibi görünüyor, yazdıklarınızdan.

4.0.1 sürümünde ismi değişmiş olabilir ama benim bildiğim mysql
yapılandırma dosyası my.cnf'dir. ini dosyası derken php.ini
dosyasını kastediyorsunuz, sanırım.

php.ini dosyasındaki default_charset değişkeni, HTML başlığında
karakter kümesi olarak ne gönderileceği ile ilgilidir.
Değer olarak latin5 değil ISO-8859-9 vermeniz lazım.

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 4 Nisan 2005 17:34 sularında, Erdal YAZICIOĞLU şunları yazmıştı: