[Linux-programlama] MYSQL 4.1.10 da bug mı vardır

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 17:34:50 EEST

Sisteme Mysql 4.1.10 yükledim... Türkçe İŞĞ harflerini ? işareti olarak
algılıyor. İşin ilginç yanı aynı server başka bir makine de çalışıyor. Onda
problem yok. Kurarken Latin5 ile kuruyorum. Daha sonra SHOW VARIABLES LIKE
'coll%'; komutunu verdiğimde tüm sonuçlar latin5_turkish_ci olarak çıkıyor.
Sistemde PHP5 koşuyor. Mysql Browser düzgün gösteriyor. Karakterler de sorun
yok. Acaba PHP demi soun var dedim ancak PHP de ŞĞİ harflerini sorunsuz
basıyorum. Tüm mysql forumunu alt üst ettim. Sadece tek bir bug report var
bununla ilgili low priority ancak bunun da çözümü yazılmamış. Acab böyle bir
problemle karşılaşan var mı... ini dosyasında karakter seti latin5 olarak
tanımlı...Ayrıca character set klasöründe bulunana index.xml dosyasına
içinde de compile edilmiş...Anlayamadım

Yardımınız olursa sevinirim

erdal