[linux-programlama] Re: DNS Server entegrasyonu

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 09:48:41 EEST

MyDNS i incelemenizi tavsiye ederim
Hem MySQL hem PostgreSQL uzerinde bolgeleri tutabiliyor ...

Adresi

http://mydns.bboy.net/

Isinizi gorucektir diye tahmin ediyorum ...
Arabirim yapip ekleme cikarma islemlerini otomatik yapabilirsiniz ..
Yada kendisi ile bu arabirimler geliyor .. tam bilemiyorum
Neyse siteyi incelemeniz yarariniza :)

Iyi calismalar ...

On Wed, 22 Sep 2004 03:20:34 +0300, Ali AYEN wrote