[linux-programlama] DNS Server entegrasyonu

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 03:20:34 EEST

Merhaba,

Harici bir uygulama uzerinden Linux sunucu uzerindeki DNS sunucunun
bolgelerine mudahale etmek istiyorum.

Bolge olusturma, silme, A, CNAME, MX kayıtları oluşturma, silme gibi
islemleri yapmak icin entegrasyonu kolay bir DNS sunucu yazilimi
tavsiyenizle birlikte, bu isi en akillica nasil yapabilecegim konusunda
yardim istiyorum.

Benim aklimdaki fikri acayim dilerseniz, MySQL veritabanina komutlar
gireyim, crontab daki scriptler belli araliklarla veritabanini kontrol etsin
ve oradaki komutlari yerine getirsin diyorum. Tabi Direk MySQL den calisacak
bir DNS sunucusu varsa bu benim icin daha iyi olur.

Tavsiyelerinizi alabilir miyim?

Tesekkur ederim.

Ali