[linux-programlama] Re: Hangi dili kullanmalıyım

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Mon 20 Sep 2004 - 11:41:23 EEST

programi yazmaniz uzun surer. Kernighan da yazsa uzun surer. dili ogrenmek
zor degil. hicbirsey sanildigi gibi zor degildir. ama dogru kaynaktan.
maalesef elimizin altindaki kitaplarin cogu syntax vermekten oteye
gecmiyor. internetiniz var, onu iyi kullaninin. referans kitaplari takip
edin.

visual basic, delphi, kylix vs... diller size hazir formlar arayuzler
sunar. Programi olusturdugunuzda bir formunuz olur. Ama C'de yalnizca o
formu yapmak bile birkac gununuzu alir. combo'yu atip ustune
birakiyorsunuz. veya inputbox'i.

Bu nedenle gorsel olacak yazilimlari gorsel dillerle gelistirmeli. yoksa
ogrenmesi zor degil.

C, sistem programlama icin idealdir. kernel, sunucu yazilimlari, komut
satiri araclari vs... icin bire bir.

selamlar...

Baris Simsek
http://www.acikkod.org