[linux-programlama] Re: Hangi dili kullanmalıyım

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Mon 20 Sep 2004 - 11:33:46 EEST

firewall veya proxy idealde realtime calismasi istenen yazilimlardir.
C'nin hiz acisindan C++ a hatiri sayilir bir ustunlugu var. cunku C++ da
nesne yapilarinin acilmasi gibi araya giren kucuk bir islem var. ancak
gunumuz hizli sunucularinda bu cok da sorun olmayabilir.

yoksa C++ cok daha guvenlidir, C'ye gore. Programcinin hatalarini en aza
indirir. Sizi guvenli kod yazmaya zorlar. Buna ragmen C++ ile yazilmis
buyuk bir kernel yok. nedeni yukarida dedigim gibi.

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org/simsek