[linux-programlama] Re: Rv: Re: Rv: Platformlar, Diller

From: Bugra Cakir (bugracakir@gmail.com)
Date: Sat 18 Sep 2004 - 09:22:13 EEST

Merhaba,

Java, .NET, v.s gibi seyler, Oracle, DB2 gibi baska turlu seyler v.s iste
bunlar insanlarin gozunu boyuyor. Sanki problemler bunlarla cozulecek.
Java sanki harika bir platform, .NET butun Web ihtiyaclarinizi gideriyor.
Yok boyle birsey. Design Pattern'ler guzel hos seyler, uygulama catilari da
hos degil mi ? bunlari baglamak da hos ancak karmasiklik artiyor. Karmasik-
ligin az oldugu problem cozumunun kucuk parcalarla halledilebildigi seyler
onemli bence. Siz PHP ile yaziyorsaniz onla devam edin cunku ihtiyacinizi
karsiliyordur, Java, .NET gibi seylerle vakit kaybedeceginize. Oracle, DB2
ile kahrolacaginiza Postgres, MySQL kullanin. Mutlaka isinizi gorecektir.
Ben dort senedir Java ile ugrasiyorum. Java'dan sIkIldim. Beni yordu. Beynimi
mahvetti. Boyle zor bir programlama modeli olamaz kardesim. Bunun yerine
hafif siklet protokolleri, programlama modellerini benimser oldum. RMI yerine
XML-RPC, kullanir oldum. Tez calismami da bu tur hafif siklet teknolojilerle
yapmayi dusunuyorum.