[linux-programlama] Re: Platformlar, Diller

From: serbulent unsal (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 10:12:58 EEST

Çünkü bazı platformlarda bu uygulamalar daha iyi
sonuç veriyor ve kendine göre avantajları var.
Mesela biz işyerinde veritabanı için oracle
kullanıyoruz ve yakında
kuracağımız application server'da
oracle olacak muhtemelen bu yüzden programcı
arkadaşlar java ve jsp
çalışıyorlar. Oracle platformuna daha
iyi uyum sağladığını
düşündükleri için.

Mesela hep söylenen klişe çözümler vardır;
Apache+Mysql+Php (ve tabii ki Linux) gibi veya
IIS+MS-SQL+ASP (ve tabii ki Windows) gibi.
Aslında bu üçlemeleri karışık
olarakda çalıştırabilirsiniz ancak bu
durumda uygulamanızın veriminin
düşeceği neredeyse kesindir.