[linux-programlama] Platformlar, Diller

From: Bugra Cakir (bugracakir@gmail.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 09:45:40 EEST

Merhaba,

Python, Ruby ve nicelerini secmemek aptallik olur. Neden mi ?
Java, .NET gibi platformlarla ugrastigim icin biliyorum ki bu platformlarin
kullanildigi gercek yasam uygulamalarinda bilgi trafiginin mesela
objelerin 80 mb'i
astigi durumlarda, thread yogun uygulamalarda absurt sorunlar cikabilmekte.
Peki hala bunlari niye kullaniyoruz ???
Mesela neden Python kullanmiyoruz. Veya neden denemiyoruz.? Belki daha once
bu tur uygulamalarda hic denenmedi. Belki sorunlar cikartacak ancak sorunlara
mudahale edecek bir ekibiniz varsa diger platformlardan daha hizli bir sekilde
problemleri asabiliriz diye dusunuyorum. Web uygulamalari icin PHP,
Python varken neden hala JSP, ASP ???