[linux-programlama] Re: Barkodlar Hakkinda

From: Feza (feza.tonay@maviiletisim.com)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 06:40:11 EEST

bugun uretilen barkod okuyucular 2 boyutlular haric
alfabelerin hepsini taniyor, okuyacaginiz barkodun
kalitesi iyi ve genisligi max 8-12cm araligindaysa
ccd okuyucu, kotu ve/veya daha genisse laser okuyucuyu tercih edin.
genel olarak barkod okuyucudan okunan bilginin
pesinden gelen karakteri (enter, tab, kursor tuslari vb)
cihaza programlayabilmekle birlikte satin alirken sormakta yarar var
sevgiler
feza