[linux-programlama] Pleskin Hordesi

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 18:55:35 EEST

Merhabalar ..
Plesk ile gelen Horde yi kullanmaktayim da
Merak ettigim bir sey var

Horde bir cok musterime hizmet vermekte shu an
ve ben hordenin kendi ana web domain imde (yani hosting sattigim domainimde)
kullanici girisi yaptirmak istiyorum

Bir kac sey denedim yalniz aklima su takildi
horde domain adini alip bunu input type=hidden ile gonderiyor ..
Benim ise ana sayfamda boyle bir sansim yok Kullanici adi ve girisi
yapmadan zaten bagli bulundugu domain i bulma imkanim yok

Horde yi bu noktada nasil kandirabilirim?

Aslinda domain i bulma sansina sahibim. girilen kullanici adi ve
sifreden domain i bulabilirim
Cunku tum bu bilgiler veritabanimda zaten saklanmakta (PLESK in psa
veritabaninda)