[linux-programlama] php & mssql

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 18:32:55 EEST

Selamlar,

Fedora Core 2 kullaniyorum. PHP icin mssql fonksyonlarini =
kullanabilecegim
kutuphaneleri yukleyemedim. Freetds diye birsey buldum. Rpm'ini kurdum =
ama
bir ise yaramad=FD. Sadece mssql.so dosyasini bulsam bir ise yarar mi =
onu da
bilmiyorum. Linux'da mssql fonksyonlarini nasil calistiracagim konusunda
bana yardimci olabilirseniz sevinirim.

Herkese kolay gelsin.
Ali Engin