Re: [Linux-programlama] Buyuk dosyalar ile islemler

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 13:27:26 EET

ya sanmiyorum ..
aklima gelmedi degil ..
parcalar esit bolunmez diye tahmin ediyorum
cunku bu dosyalar gunluk olarak degiskenlik gostericek

Dosyaya yeni satirlar eklenecek ve bazi satirlar yok olacak
split ile bolersem bazi kayitlar bir onceki dosyada yada bir sonraki
dosyada kalabilir.

Ben bu 2.5 GB lik dosyayi acip degisikliklerini taramak istiyorum.