[Linux-programlama] Buyuk dosyalar ile islemler

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Sat 27 Nov 2004 - 16:23:49 EET

Merhabalar ..
Elimde 2.5 GB lik ve 400 kusur MB lik iki file var
ve bunlari her gun alip incelemem gerekiyor.

70 kusur MB lik dosyalar uzerinde bazi calismalar yaptim.
bu dosyalari php scripting ve diff ile karsilastirabiliyorum ve
aralarindaki farklari bulduruyorum

Yalniz 400 MB lik dosyada calisamadim bi turlu
Ram isterim isterim diyip durdu ...
diff old.file new.file
komutu ve yazdigim php script ler

bu dosyalari farkli bi sekilde karsilastirma imkanim mevcut mudur?
Php ile veya komut satirindan??

Makinede 512 Ram var ve php.ini file daki memory_limit i 128 e kadar cekmemize
yine de bana misin demedi