Re: [Linux-programlama] Re: JS: iki decimal'li rakkami birbiri ile çarpabilen

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 23:00:23 EET

Selamlar,

bosuna o kadar dil dökmemiş hocalar, soruyu anlamak
problemin çözümünün yarısı diye ...

vallahi xx bölümüne kadar durum iyi de gerisinde ben
de uctum ...

yalnız xx bölümünde de söyle bir durum var

eger sayı 19,50 ise asagı dogru mu yuvarlanacak
yoksa yukarı doğru mu ?

yoksa aa.xx formatındaki sayı söyle mi olmak zorunda

19,99 - 19,55 - 19,44- ....

bence en iyisi siz gercek bir örnek yazın ... o zaman
daha anlasılır olur.

kolay gele....