Re: [Linux-programlama] linuxisletme GPL olabilir

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 01:25:49 EET

Selamlar,

Kodu acmanizin herkes icin daha iyi olacagini dusunmekteyim. Diger
taraftan projeye katilimci bulmak konusunda Allah size kolaylik versin.
Ben mantik ve kullanislilik konusunda yardim edebilirim ama kodlama icin
soz veremem.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

22-11-2004 Pazartesi günü saat 14:00 sularında, ali@linuxprogramlama.com