[Linux-programlama] linuxisletme GPL olabilir

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Mon 22 Nov 2004 - 16:00:37 EET

Selamlar arkadaslar
Linuxisletmeyi GPL yapmak niyetindeyim. Projeye katilablecek kod
yazabilecek arkadaslar ariyorum. Ncurses Postgresl ve C bilgisi yeterli
Uygulama zaten belki bir seviyeye geldi.
Bu arada slackware tabanli bir uzerinde linuxisletme postgresql hazir
olarak kurulmus 100mb bir iso hazirladim. Sadece kuruyorusunuz ve
kullnamaya basliyorsunuz. Bunuda yakin zamanda bir yere yerlestirecegim.
bunuda berbaerinde gelisitirmek niyetindeyim.
bu noktada onemli olan uygulamaya yardim edebilecek kisiler cikmasi yok bu
durumda sadece ben yazacaksam su andan bir farki olmayacaksa bir anlami
yok.
o zaman GPL yapmak istemem. zaten uygulama freeware bir uygulamadir.
Eger uygulamayi bilmeyenler var ise www.linuxprogramlama.com adresinden
bakabilirler.
Saygilarimla
M.Ali VARDAR