[Linux-programlama] Python strip muhtemelen bug?

From: Çağatay Tengiz (cagatay@tengiz.net)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 02:18:26 EET

Merhaba,

Python'da yeni sayılırım, ve lstrip ve rstrip komutları aşağıdaki
davranışı sergiliyor :

>>> import string
>>> string.lstrip("iali.ddir", ".ddir")
'ali.ddir'
>>> string.rstrip("iali.ddir", ".ddir")
'ial'
>>> string.rstrip("ialI.ddir", ".ddir")
'ialI'

Yani başta ve sonda "i" karakteri varsa uçuyor. Bu beklenen bir durum
mudur? Dökümantasyondan anladığım kadarı ile değil, yoksa bir şeyi mi
kaçırıyorum ?

Konu ile ilgili biraz google yaptım ama bir sonuç bulamadım. python hata
listesinde de konu ile ilgili bir şey bulamadım. Bu bir bug mı sizce?

Sistemim :
Debian Unstable
Python 2.3.4-4

Teşekkürler