[linux-programlama] Re: Glibc, Turkce yereli ve siralama sorunu

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Tue 25 May 2004 - 21:47:33 EEST

* Devrim GUNDUZ [2004-05-25 20:39:06+0300]

> Düzelmedi :( "Sorun acaba Red Hat'in bir yamasında olabilir mi?" diye de
> düşündük; Barış Özyurt'un Debian'ında da aynı sorunu yaşadık. Büyük
> harfte yapılan sıralama düzelmiş bu arada. I, İ'den önce geliyor. Ancak
> küçük harfte sorun hala devam ediyor.
>
> initdb işlemi --locale=tr_TR ile yapıldı.
[...]
> Daha önce bu işlerle uğraşmadığım için soruyorum: Sanırım RH bugzillaya
> sorunu tekrar girmek yeterli olmaz, değil mi? Yapılacak yamanın
> gnu.org'dan da indirilebilir olması için ne yapmak gerekli?

Siralamayi baska bir ortamda dener misiniz? Deniz hanim'in isaret
ettigi thread'de hatayi bildiren arkadas siralamanin duzeldigini
belirtmis. Eger durum buysa (mesela bash altinda siralama dogruysa)
sorunu postgres'de aramak lazim gelir bence.

--
roktas