[linux-programlama] Re: client server haberleşmesi

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Mon 17 May 2004 - 13:35:57 EEST

Halihazırda sunucu yok. http sunucu kurarak basit bir vb uygulamasıyla
http içeriğini parçalayarak bilgileri kullanıcı tarafına aktarmak
amacım. Bilgiler anonim. Güvenlik problemi yok. En azından şimdilik.
Gidip gelecek bilgi 1k civarında olacak.

Ataonline kullanan var ise, aolhaberci programına benzer bişey olacak.

Teşekkürler,

--
İ.Osman Yozgatlıoğlu
Datassist A.Ş.