[linux-programlama] shell scriptler

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 12:12:36 EEST

Selamlar arkadaşlar,
shellde çalışacak bir script oluşturmak istiyorum. Kullandığım web server'da takılan mailleri düzeltmek için, bazen kaldırıp tekrardan açmak gerekiyor.

#komut_adi engin@saroz-life.com sifre

şeklinde kullanılmasını istiyorum. Daha önce yaptığım batch dosyaları oluşturmuştum rutin işler için ama bu olay sanırım çok daha farklı. Ordaki e-mail adresi ve sifreyi nasıl okutabileceğimi, yazarken neler kullanacağımı bilmiyorum.

Kısacası hiçbişey bilmiyorum, bana yardımcı olursanız sevinirim.
Ali Engin