[linux-programlama] Re: Php-Nuke Hakkında

---------

From: Huseyin Mizan (hmizan@eliop.com.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 09:38:05 EST

    Selamlar

    Konu ile hic ilgim yok ama genel programalam mantigi ile bakıldıgında eger
    recursive(yinelemeli)
    olarak kendi fonksiyonunu cagirmaya calisiyorsan recursive amacli yazdigin
    fonksiyondaki
    mysql_num_rows() kismini sql_num_rows olarak degistirmelisin ama bu amacda
    degilsen mysql_num_rows()
    olarak verdigin fonksiyon icin eger tanimlamamissan donus tipini
    bildirmelisin
    ve eger donus tipi tanimlanmis ve uyusmuyorsa($rows) icin donusum derleyici
    tarafindan direk olarak
    yapimiyorsa senin bu donusumu yapman gerekir.Veya yapıyorsa bile senin bu
    donusumu degiskenin icin
    tanimlaman zaten daha iyi olur

    Iyi calismalar..