[linux-programlama] Re: Php-Nuke Hakkında

---------

From: cambaz samet (onlineports@yahoo.com)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 09:24:45 EST

    neden php ? gereksiz kodlarla uğraştığının farkında
    değilmisin al python kullan daha guzel daha hızlı...

    içerik yonetim sistemi olarak da ZOPE kullan python
    ile yazılmış...........ama nerdeyse web tabanlı
    işletim sistemi deniyor kendisine... PHP/perl/mysql
    bunlarla uğraşıp kafa yormaktansa postresql / mysql
    kullancaksan da mysql+python ikilisini kullan.. daha
    kolay .

    kolay gelsin..... :))