[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Huseyin Mizan (hmizan@eliop.com.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 03:57:39 EST

    Selamlar

    Murat bey uslubunuz guzel ,gercekten .Birbirimize saygi duyarak ,dinleyerek
    ,
    yazarak sanirim coksey ogrenecegiz.Ayrica Gurkan beyin tavsiye ettigi
    cevirme ,
    veya tercume olaylari devam ederken son hizla kullanici ,profesyonel
    kullanici
    icin uygun dozda programlar iceren ve sadece bir dalin ilgili tum konularini
    detaylarini
    konu,örnek zenginligi ile veren yayinlarin ister kitap isterse internet
    ulasim alanindan elde
    edilebilmesi secenegi ile sunulsun faydali oldugunu unutmamak gerekir.

    Yani sadece bilmedigim seyler bana hazir olarak sunulsun ve ben alayim veya
    genis kullanici
    kitlelerine ulasmak icin sadece linux temel konulari ile ögretilsin
    mantigini yurutmek faydasiz

    Tum calismalar kim tarafindan yapilirsa yapilsin ulastigi kullanici
    tarafindan bir tesekkurden daha
    otesi ile karsilanir bunu unutmayalim

    Iyi calismalar arkadaslar