[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 12:41:06 EST

    On Mon, 2004-03-08 at 19:30 +0200, Murat Şişman wrote:
    > bol bol örnek kod içeren, arasında hafif C hafif GTK+.., kısacası Linux'ta
    > muhasebe programı yazmak isteyen kişiler için gerekli programlama bilgisi
    > veren bir kitap ( Muhasebeyi örnek sadece)
    > Orta düzeyde Veritabanı, C, Php,Gtk+ veya Kylix. Tüm bunlar 1 kitap halinde
    > toplanırsa sanırım satar. Tabi kafasına girilmesi gereken yayıncı olursa :)

    Böyle bir kitap 10 tane belki satar. Ben tam olarak ne anlattığını
    bilmeyen, her konudan 3-5 bahseden bir kitabı almam -- tabii bu benim
    tercihim.

    Herkesin erişebileceği ve kolaylıkla okuyabileceği ortak bir yere
    konulan bir belge çok daha iyi iş görür.

    Arkadaşlar abartmayalım. Çevirilecek çok daha geniş kitlelere hitab eden
    tonla belge dururken insanları bir avuç programcıya hitab edecek
    belgeleri çevirmeye itmeyelim. Bir avuç programcı da bir zahmet gidip
    `gavurca` öğreniversin, ne olacak?

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part