[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 12:30:04 EST

    Nilgün hanım bash ile yaptığınız çalışmayı taktir ediyorum. Kitapların
    satılmaması ile ilgili nedenleri düşünmek gerek biraz. Orta düzey
    programcılar aradığı kitapları bulamadığı için diğer yazılan kitaplarda
    satılamıyor olabilir. Zaten Üst düzey ve alt düzey programlama bilgisine
    sahip olanlar zaten kitap almaya ihtiyaçları yoktur. Aslında kısır döngü var
    gibi. Mevcut kitapları alan olmadığı için yeni kitaplar yayınlanamıyor.Sizin
    Bash ile ilgili kitabınız için SATMAZ ! yorumunu bende yapabilirim, elbette
    Bash ile ilgili bir kitap Türkiye pazarında satmaz ama Bash'i de kapsayan
    bol bol örnek kod içeren, arasında hafif C hafif GTK+.., kısacası Linux'ta
    muhasebe programı yazmak isteyen kişiler için gerekli programlama bilgisi
    veren bir kitap ( Muhasebeyi örnek sadece)
    Orta düzeyde Veritabanı, C, Php,Gtk+ veya Kylix. Tüm bunlar 1 kitap halinde
    toplanırsa sanırım satar. Tabi kafasına girilmesi gereken yayıncı olursa :)