[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 10:08:02 EST

    merhaba,

    öncelikle tüm calismalariniz icin ellerinize sağlık demek istiyorum...
    Türkiye'de linux icin cok emek verenlerden birisiniz( takip edebildiğim
    kadarıyla).

    emeginizin maddi karsiligini almak icin neden bir kitap evine bagli
    kalasiniz?
    ben e-book lara coook sicak bakiyorum.. vergisi,kagidi,basim evi, iviri
    ziviri cikinca
    cok uygun fiyatlara kitap almak mumkun oluyor. e-kitapların internet ustunde
    cok kolay istirmar edilebilecegini pek takmamak gerek diye dusunuyorum.
    emeginize saygi duyan ve ortaya
    cikan urunlerden faydalanan herkez buna destek olmak istiyecektir. bunların
    kiymetini bilmeyen
    kisi ise, kitap basili dahi olsa para vermez ,korsanini veya fotokopisini
    alir. ayrica
    Türkiye'den bazi online satis siteleri bu tur urunlerin satisinda da
    kolaylik sagliyor diye biliyorum.
    ( saglamasada saglatiriz :) )

    not: yukarida korsan ve fotokopi kullanan kisiler icin soylediklerim her
    durum icin gecerli degildir.
    coook yuksek fiyatlarda satilan ve universitelerde okutulan ( ozellikle
    yabanci kaynaklilar )
    kitaplar icin ögrenciye her yok serbest....