[linux-programlama] Re: DENEYİMLİPROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Tue 09 Mar 2004 - 08:55:08 EST

    09 Mar 2004 12:19 EET tarihinde yazmışsınız:

    > Fizikcilerin gunumuz modern iletken teknolojisine ve tabi
    > paralelinde chiplerin gelisimine katkilarinin muthis oldugu kabul
    > edilebilir ve gozle gorulur bir gercek! Ayrica bence bilgisayar muh .
    > kalibiyla daha bir sey bilmeden okuldan piyasa ya cikan elemanlar ve
    > eger erkekse ki askerlik sikintisi felam derken adam geri geldiginde
    > ortalama 24 yasinda tecrubesiz ve okulda aldigi bilgilerin kendisine
    > yetersiz oldugunu hem gormus hem de bu gercegi degistirememis olmanin
    > rahatsizligini icinde bir yerlerde hissetmediyse iste o zaman
    > yapabilecegi tek bir sey kaliyor

    Yalnız bu konuda bir eksiklik kişiseldir. İnsanların kendilerini geliştirmemesi, düşünmenin gereksiz olduğuna inanç ve de düşünmeyi bilmemek. Çok karşılaştım. İnsanlar düşünmeye ihtiyaç duymuyor.

> [...]
    > kazanmak ! Bence onemli olan bu ama ne yazik ki o kadar igrenc bir
    > piyasa icindeyiz ki herseyi bilmek zorunda hissettiriyorlar insana
    > kendini bu ulkede..Ya tabikide piyasada ki degisime acik olmali ona gore
    > insan kendini belirli araliklarda tazelemeli..Zaten bu teknolojinin
    > geregi..
    >

    > Anlasildigimi umuyorum..(Bu arada tanidigim butun bilgisyar muh.
    > Arkadaslarim analitik dusunme uzerine kurulu bir egitim surecinden
    > geciyorlar..universite de..Amac dusunme kalitesini arttirmak onun
    > yaninda verdikleri egitim coook yetersiz emin olun cok..ODTU de bile!)

    Bu konuda size katılmıyorum. Üniversitedeki öğretim (en azından mersin Üniversitesi için) analitik düşünme kavramı ile yakından uzaktan alakalı değil. Öğretmen msvettelerinin (burada bir çoğu öyle öğretim görevlisi bile olmayan kişiler tüm dersleri vermeye çalışıyor. Çünkü bilmiyorlar.) peşinde koş 2 örnek ezberle gerisi boş şeklinde ilerliyor olay.

    --
    Onur Yalazi