[linux-programlama] Re: serial com port ve diger bir pc ile haberlesme

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 08:40:49 EST

    On Tue, 2004-03-09 at 15:24 +0200, Huseyin Mizan wrote:
    > Benim merak ettigim c ile windows yada linux ortamında seri port ile
    > herhangi iki pc arasında c kodlari ile
    > nasıl haberlesmenin yapilabiliecegi.
    > bu konularda önerisi olan arkadaslarin bilgilerinden faydalanmak isterim
    > Yanitlariniz icin simdiden tesekkurler
    Genel soruya genel yanıt :)

    İki PC'nin de seri portlarını aynı baud ile açıp DB9'un uçlarını (2-3,
    3-2, 5-5) biçiminde bağlar ve porta veriyi yazarsanız diğer PC'den
    okuyabilirsiniz. Her iki işletim sistemi için, her dilde yazılmış örnek
    kod bulmak mümkün.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part