[linux-programlama] Re: [Spam] web uzerinde program

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 07:02:31 EST

    > Arkadaslar merhaba ;
    Merhaba,

    > Konu disi olacak ama ;
    > Web uzerinde calisan muhasebe programi bilen varmi ? ( java olmayan ,
    > html ve javascriptle olusturulmus orneklere ihtiyacim var )
    www.samproj.org vardi, ama sanirim gelisim durduruldu. Bunun haricinde
    Turkiye sartlarina uygun, browserda calisan bir muhasebe programi
    bulabileceginizi sanmiyorum. Ha birde Fual ALTUN boyle bir uygulama
    hazirligi icindeydi. Bu mail listesinin gecen ayki arsivlerini incelerseniz
    kendisine ulasabilirsiniz sanirim. Birde sf.net uzerinde gelistirilen
    projeler var. Pek cogu hic baslamamis, baslayanlar da cok uzun sure devam
    etmemis, devam edenlerin de cogunlugunu java ile yazilmis uygulamalar
    olusturuyor. Buradan inceleyebilirsiniz
    http://sourceforge.net/softwaremap/trove_list.php?form_cat=129

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net