[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 01:19:25 EST

    Bilgisayar M=FChendislerinin hi=E7 bir i=FE yapmad=FDklar=FDn=FD, =
    sabahtan ak=FEama kadar
    oturup popo b=FCy=FCtt=FCklerini iddia etmek de ayn=FD derecede =
    yanl=FD=FEt=FDr.

    =DDn=FEaat=FDn kaba i=FEini de ameleler yap=FDyor, sonra teknikerler =
    uzmanl=FDk
    alanlar=FDn=FD g=F6steriyor, ama bu a=FEamalar=FDn hepsinde bir =
    m=FChendis var. Bir
    in=FEaat i=FE=E7isi eline malay=FD al=FDp 80 katl=FD g=F6kdelen yapamaz, =
    onu ge=E7elim her
    in=FEaat m=FChendisi 80 katl=FD g=F6kdelen yapamaz.

    Bir in=FEaat m=FChendisinin eline mala al=FDp s=FDva yapmas=FD =E7ok =
    gereksiz ve insan
    kaynaklar=FDn=FDn bo=FEa harcanmas=FD anlam=FDna gelir.

    Sizin sabahtan ak=FEama kadar kulland=FD=F0=FDn=FDz, ve pratik =FEeyler =
    tabir etti=F0iniz
    =FEeylerin arkas=FDnda mutlaka bir m=FChendis, ya da m=FChendislik =
    disiplinini
    ara=FEt=FDrm=FD=FE kimseler bulunmaktad=FDr.

    Vas=FDfs=FDz eleman, veya vas=FDfs=FDz m=FChendis, bu ki=FEilerden =
    T=FCrkiye 'de =E7ok var
    ancak siz onlardan biri de=F0ilsiniz...

    Kamuda m=FChendis olmak sadece ufak bir maa=FE fark=FDn=FD ortaya =
    =E7=FDkar=FDr, ancak
    =F6zelde b=F6yle de=F0il. Siz iyi bir teknikerseniz bir =E7ok =
    m=FChendisten (bazen
    hepsinden) daha iyi kazan=FDyorsunuz demektir.

    =DDyi =E7al=FD=FEmalar.

    Ali