[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 15:50:18 EST

    > Bu konunun, bu şekilde dikkatlerden kaçması >teknikerlerin yerinde
    Mühendislerin (tabii onların >mühendislikleri de tartışılabilir)
    çalıştırılmalarına, ar-ge >çalışmalarının daha maliyetli olmasına ya da hiç
    >yapılmamasına sebep olur demek istiyorum.

    :) Yaşasın teknikerler. Hep bilgisayar mühendislerinin ne iş yaptıklarını
    düşünmüşümdür. Uygulamaları sabah akşam bilgisayar başında geçiren ve bu
    yüzden 4 yıllık üniversiteyi kazanmayı bırakın liseyi bile kötü bir not
    ortalamasıyla bitiren insanlar yapmıştır. KTÜ bilgisayar mühendisliğinde
    birçok arkadaşım var ve çoğu son sınıfta ve bu arkadaşlarımın çoğunun
    bitirme ödevlerini ben yapıyorum. Ben ise önlisan elektrik öğrencisiyim
    hayatımda "Bilgisayara giriş 1" dersinden başka bir bilgisayar dersi
    görmedim ama sabah akşam bilgisayarla yattım kalktım.
    Ey çarpık düzen neden mühendislere pratik şeyler öğretilmez ! Neden illaki
    insanlar kendilerini okul dışında yetiştirmeleri gerekir ki! Sonra benim
    gibi Lisans diploması olmayan kişiler (Türkiyede milyonlarca var) vasıfsız
    eleman olarak kabul edilir ve kendi parası yoksa, kendi şirketini kuramazsa,
    kelimenin tam anlamıyla 3.sınıf işçi olmaktan başka birşey olamaz.

    Linux ile alakası yok bu mesajın, kusura bakmayın ama yazmak istedim.

    Saygılarımla...