[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sun 07 Mar 2004 - 10:53:14 EST

    On 07 Mar 2004 09:49 EET you wrote:

    > Yo bence bunlarda uzman olan kişiler mutlaka vardır. Ben VisualBasic'i de
    > çok iyi biliyorum Mysql'i de ! ODBC de nedir nasıl kullanılır neler yapılır
    > bilirim. PHP ASP dediğiniz şeyler çok zor olan şeyler değil! Zaten bu firma
    > bir tasarım firması Php veya AP ile yapacakları en büyük şey veritabanından
    > bilgi almak, eklemek ve değiştirmek.

    Merhaba, sanırım bir yanlış anlama var. Ben de bunların çoğunu biliyorum. Bilmediklerimi öğrenmek istesem 1 ya da 2 hafta da yalar yutarım. Ancak demek istediğim anlatmaya çalıştığım. Böyle bilmek ile "UZMAN" olmak arasında dağlar kadar fark var. Aranılan kişinin hem ASP hem PHP bilmesi 2 si ile de discoda dansedebileceği ama tango yapamayacağı anlamına gelir diyorum. "Uzmanlaşma" kavramına ne kadar yabancı olduğumuzu anlatmaya çalışıyorum. Bu konunun, bu şekilde dikkatlerden kaçması teknikerlerin yerinde Mühendislerin (tabii onların mühendislikleri de tartışılabilir) çalıştırılmalarına, ar-ge çalışmalarının daha maliyetli olmasına ya da hiç yapılmamasına sebep olur demek istiyorum.

    Aslında çok derin bir yara. Ancak henüz o yarayı kaşımak istyemiyorum. Kabuğu erken kaldırırsak hiç de iyileşmeyebilir.
    --
    Onur Yalazi