[linux-programlama] YNT: Re: DENEY_ML_ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Ali ABAKAN (ali@muhabir.org)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 19:20:12 EST

    Nano Teknoloji Labratuvar=FD demi=FEken, Y=FCksek Teknoloji ve =
    Al=E7ak(rezil
    r=FCsvaa) Teknoloji seramiklerine a=FEina olma, biomalzemeler konusunda =
    en
    az 5 patenti olma k=FDsm=FDn=FD atlam=FD=FEs=FDn :D

    Bu arada g=FCn=FCm=FCz "Linuxcu" su genelde bu denilenleri =
    bar=FDnd=FDr=FDr beyni
    i=E7inde. Zira windows ile ba=FElam=FD=FEt=FDr. VB =F6=F0renmi=FEtir. =
    ASP =F6=F0renmi=FEtir.
    Sonra s=FDk=FDlm=FD=FEt=FDr ve Linux da ney deyip ona dalm=FD=FEt=FDr, =
    Linux kullanmaya
    =E7al=FD=FE=FDrken en az bir MSCE kadar bilgiye sahip olmu=FEtur. Linux =
    ta VB
    filan i=FEe yaramayaca=F0=FDna gore python,perl vs kullanmay=FD =
    =F6=F0renmi=FEtir.

    Ancak k=FDsaca 2 y=FDll=FDk programlama mezunu( ve ya muadili seviyede =
    bilgisi
    olan), linux ile ilgilenmi=FE birini ar=FDyorum diyece=F0ine biraz =
    kendini
    otoriter g=F6r=FCnmeye =E7al=FD=FEm=FD=FE ilan=FD veren, fiyakal=FD =
    yapacakya ilan=FD...

    Bu arada aman=FDn 2 y=FDll=FDk programlama demeyelim, mezun olmayan biri =
    bize
    dava a=E7abilirmi=FE, ayr=FDmc=FDl=FDk yap=FDyoruz diye...

    ali

    -----=D6zg=FCn =DDleti-----