[linux-programlama] Re: Paket Yükleme

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 04:39:00 EST

    Oncelikle bir dahaki sefere bu mesajinizi linux-baslangic listesine
    atmanizi rica ediyor ve geciyorum;
    Kok dizini 2 GB olarak ayarlamak hele hele RedHat gibi bir dagitim icin
    oldukca yetersiz. Tabii aslinda bu da neye ihtiyaciniz olduguyla alakali
    ama detaya girmiyorum...

    Yapabileceginiz tek bir sey var; programlari v.s. kurarken kurulum
    dizinini --prefix paremetresiyle farkli bir yer olarak gostermenizdir...
    Bunun icin ilgili paketlerin README ya da INSTALL dosyalarini
    okuyabilirsiniz...

    Kolay gelsin
    Gurkan ASLAN