[linux-programlama] Re: Paket Yükleme

---------

From: Suhan DUMAN (sduman@gelirler.gov.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 04:25:45 EST

    =D6rnek:
    chfs -a size=3D+10000000 /home

    ----- Original Message -----=20
    From: "Tuncay BA=DE" <tuncay@bir.net.tr>
    To: <linux-programlama@liste.linux.org.tr>
    Sent: Wednesday, March 03, 2004 11:27 AM
    Subject: [linux-programlama] Paket Y=FCkleme

    redhat 9.0 y=FCklemi=FEtim. K=D6K dizinini 2 GB olarak ayarlam=FD=FEt=FDm. =
    =FEimdi GNOME
    ile ilgili paketler kurmam gerekiyor ama bana yeterli alan=FDn=FDz yok diyo=
    r.
    paketler home dizinine y=FCklenmiyormuydu. K=D6K dizinini 2 GB olarak
    ayarlamakla hatam=FD ettim. bu sorunu nas=FDl hallederim. te=FEekk=FCrler