[linux-programlama] Re: merhaba .. ilk mailim .

---------

From: cambaz samet (onlineports@yahoo.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 14:23:33 EST

    C oðrenmeye yeni karar vermedim coktaaan karar
    vermiþtim..
    benim kafamý karýþtýran sadece void() idi geriye bilgi
    gondermiyor iþte hiçbirþey anlaminda diyorlardi buda
    tabii kafami kariþtiriyordu hiçbirþey ise neden
    kullanayim diye ..
    ama guzel cevaplar geldi. ve sanirim simdi ne anlama
    geldiðini ogrendik :)..

    C icin kursa C ve sistem programcilari derneginde
    gitmek isterim. :) kitaptan ogrenmek benim icin daha
    iyidir... sistem yayinciliktan c/c++ programcinin
    rehberi adli kitabi okurum...